Mercedes-Benz GLC 300 4MATIC</BR>小改款改少少囉 - VIDEOS - TopGear

ADVERTISEMENT

VIDEOS

Mercedes-Benz GLC 300 4MATIC
小改款改少少囉

Top Gear Team Published: 03 Jan 2020

今次去山梨縣試的是作客的平治,大部份車都在香港試過,慶幸當中仲有新面孔,就是facelift完的GLC同GLC Coupe。

話說現場只有一班日本傳媒以及兩個香港傳媒,我就是其中之一,試車會亦沒有單一對象,比較似是大晒冷test drive聚會,現場有好多款最新的Mercedes-BenzG-ClassA35CLA、GLE、四門AMG GT乜都有幾部,大家鍾意邊部就可以拎條車匙出去試車同影相,相當casual。我仲記得2015年去歐洲試初出道的GLC,覺得把本來只有左軚的GLK全球化是明智之舉,事實亦證明GLC已變成E-ClassC-Class以外份量最大的bread and butter常餐,睇返Daimler 2018年年報,GLC佔了平治私家車全球銷量約12%,同C-Class平分秋色。話咁快就到小改周期,期間GLC由一部basic的中型SUV變出過無數model,有AMG、有coupe、有PHEV、有F-Cell、有EQC(係,我當EQC是GLC的電動版)……可塑性非常高,也可以話變化一路無停過,所以去到真正的facelift,其實都……

相關文章

最新文章