Mercedes-Benz EQ Power</BR>插一次行70km! - VIDEOS - TopGear

ADVERTISEMENT

VIDEOS

Mercedes-Benz EQ Power
插一次行70km!

Top Gear Team Published: 20 Nov 2019

九月初人在德國,主菜是參加今屆法蘭克福車展,前一日的上晝,就有兩三個鐘要去試車。

同平時有少少分別,今次試車目標非單一型號,而是一整個系列。Mercedes-Benz近幾年出力搞EQ這個電氣化label,大家都可能聽過EQ Boost或者EQC之類關聯詞,到底是否部車一有電就叫EQ呢?我今次試的EQ Power又是乜東東呢?好多人(其實包括我)都未必搞得清楚。

聽返廠方代表講,原來EQ系列已經分成三個分支,分別是EQ Boost、EQ Power以及EQ。EQ Boost代表使用mild hybrid的車款,例如香港已經賣緊的C200CLS 450 4MATIC等,普遍車上會有一套額外的48V電力系統,於波箱內的馬達在指定情況下也會提供額外動力。至於EQ Power,則是插電混能式車型,既可用電力行走數十公里,也可用汽油引擎提供動力。最後的EQ就最簡單,純電動車,暫時有EQC同埋EQV,用fuel cell的GLC F-Cell也是其中之一,遲下應該會有EQA及EQS。後來在車展的記者會上得知,接下來會加多一條分支,叫EQ Performance(另一叫法是EQ Power+),估唔估到即是甚麼呢?有電的AMG囉!

相關文章

最新文章