牌費首次登記稅齊齊加</BR>買新車貴幾多? - NEWS - TopGear

ADVERTISEMENT

NEWS

牌費首次登記稅齊齊加
買新車貴幾多?

Top Gear Team Published: 24 Feb 2021

今日財政預算案公布私家車牌費同首次登記稅都加價,而且增幅不少。以下先同大家計計數,睇完再決定賣車還是乖乖上繳也未遲。

WORDS:LUBY CHOW

政府宣布即日(2021224日)起調高私家車牌費和首次登記稅,前者加價近三成,後者增幅最高更達17%

私家車牌費

其實年年財政預算案公布前夕都會傳聞加牌費,仲曾經傳過激增八成,不過均屬流料。今次加牌費關乎汽油車、柴油車和電動車(詳見下表)。

假設你屋企有部1.5 Jazz RS,一年牌費就由以前的$3,929變成$5,074,加幅近30%,變相貴了一級。若然你揸Golf GTI,你的每年牌費就由$5,794加到$7,498,增幅約30%。電動車車主都不能獨善其身。以Model 3 Standard Range+例,一年牌費原價為$839,新牌費增至$1,058,加幅26%。留意返,如果你續領623日或之前到期的牌費,只要在623日或之前交續牌申請,就可以交舊牌費……暫時囉。如果是今日或打後遞交首次發出或重新發出的車輛牌照申請,就要交新牌費喇。

^另須收取交通意外傷亡者援助基金徵款。一年徵款為$114、四個月徵款為$38。

首次登記稅

私家車首次登記稅方面,對上一次調整已經是2011年的事。由即日開始,最初15萬原車價稅率由40%加到46%,其次的15萬由75%增至86%,再打後的15萬由100%增至115%,而餘額就由115%加到去132%,意味着車價愈貴,受加價影響愈大(詳見下表)。

舉例說,買部最入門的平治,現時A 200稅前零售價為$240,857,以舊稅率計算,稅後車價是$369,000,而假設原價不變,用新稅率去計,車價就變成$387,994,增幅5%。又以Mercedes-Maybach S560做例子,舊稅率計出的稅後車價為$2,298,000,新車價為$2,466,213,增幅7%,單是稅項已經要是$1,303,190,相當誇張。再舉多個例,新加坡出名車稅貴,要出一部A 200,原來就要花超過港幣53萬了。

至於電動車「一換一」都有新事,就是首次登記稅寬減額上限由$250,000調整至$287,500,而一般電動車首次登記稅寬減額上限則維持不變,即$97,500

相關文章

最新文章