傳統手掣快成歷史 - FEATURES - TopGear

ADVERTISEMENT

FEATURES

傳統手掣快成歷史

Top Gear Team Published: 21 Sep 2018

當新車十居其九只配電子手掣,傳統手掣將成絕響,畀你會揀邊種?

Chris Harris試過用Golf R電子手掣玩handbrake turn,結果如何大家可在文末重溫。拉一拉手掣除了可以令架車bell一bell,最實際最貼地的用途當然是泊車。最記得初學車時師傅不斷洗腦重複「拉手掣、入空波」,早就習慣了拉手掣的「卡」一聲,仲覺得好有機械feel添。不過,「拉手掣」可能好快成為歷史。根據英國汽車網站CarGurus的一項研究顯示,只有37%在英國發售的新車配上old school機械手掣,當中只有在Dacia和Suzuki是標準配備,而大家熟悉的大廠如Audi、Jaguar、Land Rover、Lexus、Mercedes-Benz和Porsche已經沒有任何新車型號配傳統手掣。由於電子手掣操作起來較輕鬆,車轆鎖死較安全,亦不像傳統手掣有鬆緊之分,所以被視為較高級的配備,加上電子手掣佔用車廂較少位置,而新車亦通常買一送一附送埋hill-hold assist,可謂雙重保障,不過你問我,我還是任性地鍾情於機械式傳統手掣啦……

傳統手掣派:

BMW 1 Series
Renault Megane R.S. Cup
Kia Stonic

電子手掣派:

BMW X5
Mini JCW Clubman
Porsche Cayenne S

影片重溫:

【電子手掣仲係咪handbrake?】

【電子手掣仲係咪handbrake?】一入彎,拉一拉手掣,架車Bell一Bell咁,咁又點呀?型囉!之但係,電子手掣又點呢?#Fun #Volkswagen #GolfR #舊片重溫————————————網站 www.topgearhk.comYouTube www.youtube.com/topgearhongkong#唔想miss咗TG嘅內容記得要將Following改成SeeFirst喇

TopGear HK 極速誌发布于 2018 年 9 月 17 日 周一

相關文章

最新文章