係咪好正先?<br/>可惜香港冇得玩 - NEWS - TopGear

ADVERTISEMENT

NEWS

係咪好正先?
可惜香港冇得玩

Top Gear Team Published: 25 May 2023

只在北美有售-豐田Tacoma

Words: Brian Siu

上星期豐田終於推出咗第四代Tacoma農夫車(pick up),外表跟上一代有點相似,同時又有點像Tundra,好似將兩者溝埋一齊,所以外觀非常吸引。不過最吸引都是那台2.4公升四缸turbo混能引擎,馬力有成326匹,扭力更達64.2kgm,另有非混能turbo版,馬力都有278匹馬力及43.8kgm扭力。

而且在新底盤(TNGA-F)之下,新版有八個不同版本,除三個基本版外,還有四個TRD特別版,以及一個強調hardcore越野功能的Trailhunter版本。但是好像上面題目所言,這部於北美組裝的Tacoma香港不會有售!

相關文章

最新文章