Tesla Model Y Standard Range</BR>揸緊3想唔想轉Y先? - VIDEOS - TopGear

ADVERTISEMENT

VIDEOS

Tesla Model Y Standard Range
揸緊3想唔想轉Y先?

Top Gear Team Published: 04 Sep 2021

Tesla今年開始於香港交付第五款量產車Model Y,首批抵港的是Standard Range標準續航版,單摩打後驅,WLTP航程達455km。

 

TG派出Model 3用家姚子浩測試新車,不單止將Model Y及Model 3作比較,更想睇睇他會否後悔沒有等Model Y而買了Model 3(花生mode),並嘗試在Model Y身上找出好過/差過Model 3的日用問題。 另一大熱電動SUV是Mercedes-BenzEQA,EQA 250的定位及價錢都同Model Y SR差不多,雖然暫時未有機會當場硬碰,但想了解EQA的觀眾也可睇睇早前Edmond的試車影片:

相關文章

最新文章