Audi A3 1.4 (2017)用家</BR>「慳油+波箱無事」 - VIDEOS - TopGear

ADVERTISEMENT

VIDEOS

Audi A3 1.4 (2017)用家
「慳油+波箱無事」

Top Gear Team Published: 28 Jun 2021

與2017 Audi A3 Sportback 35 TFSI車主遊車河,好想知這位真實用家行了超過十萬公里之後有甚麼心得。

 

波箱有事嗎?慳油嗎?幾多東西壞呢?一般入廠幾錢呢?換甚麼車胎比較夾呢?車主Peter一一都有詳細報告。 三至四年的Audi A3用車生涯中,最慘痛經歷是有一朝部車好似忽然low低了,原來是…… 對於2017年左右的Audi A3 Sportback 35 TFSI有興趣的準買家,記得留意今次的影片。另外用開Audi A3、S3、RS3的,也可以在留言中講講用車經驗。

相關文章

最新文章