Mazda Mazda3</br>愈來愈靚仔 - NEWS - TopGear

ADVERTISEMENT

NEWS

Mazda Mazda3
愈來愈靚仔

Top Gear Team Published: 29 Nov 2018

萬事得近年愈來愈進取,新一代Mazda3賣相深得歡心又高級,還有油耗似柴油的新汽油引擎,VW Golf唔驚就假。

WORDS: LUBY CHOW

仲記得上年的東京車展,萬事得展出超靚仔的Kai概念車,當時大家都好期待新款Mazda3設計跟到幾多成。今年洛杉磯車展,萬事得終於發表全新第四代Mazda3,果然夠(似)Kai!

今代Mazda3依舊分為五門揭背和四門房車版,先講大熱揭背,睇樣似乎參考過Ford Focus、Mercedes-Benz A-Class和Volkswagen Golf等經典車,有齊運動感和實用性,不過今次的C柱未必人人受落。入正題,新車採用全新SKYACTIV-Vehicle Architecture底盤,全新Skyactiv-X引擎以壓縮點火,簡單講就是一副像柴油引擎般低油耗卻性能表現高的汽油引擎,不過廠方暫時未有新數據。除了Skyactiv-X,亦可選Skyactiv-G 1.5Skyactiv-G 2.0,以及Skyactiv-D 1.8引擎,配6速自動波或手波。i-Activ AWD系統還識得偵測四輪垂直負荷,助GVC Plus系統管理前後輪的扭力分佈。仲有,更厲害的是,水潑運作速度亦經過仔細規劃,以改善水撥表現,嘩。內櫳以簡約為主,整體感覺高級程度似歐洲車,Skyactiv-X揭背可選紅櫳,幾乎全部細節都好有質感。資訊娛樂系統螢幕增大至8.8吋,依然是旋鈕式控制。價格現時仍是未知數,預計明年首季開售,看似原本考慮買VW Golf的朋友又多個選擇。

Mazda3新舊對比(左新、右舊)

Mazda3五門揭背版

Mazda3四門房車版

相關文章

最新文章