新辣椒仔Monster Sport加持<br/>辣啲再辣啲 - NEWS - TopGear

ADVERTISEMENT

NEWS

新辣椒仔Monster Sport加持
辣啲再辣啲

Top Gear Team Published: 05 May 2018

代理剛剛在本地發表了新一代鈴木Swift,不過大家可能會有點失望,因為首批引入的是Booosterjet 1.0Turbo版,而且是自動波,辣椒迷可能會覺得唔多夠喉喎!

大家先不要失望,希望在明天嘛!我們收到風,更強嘅正宗辣椒仔1.4Turbo六速手波版Swift Sport大約今年年尾到港,大家係時候儲定子彈入貨啦!

Swift Sport有140ps輸出,在1.4高性能車仔級別中絕對合格,但玩得辣椒的你,相信不甘心於此吧?

辣椒的底子本來就是一塊好材料,提升性能的空間極大,就正如專注鈴木改裝的日本Monster Sport自從去年新車推出後,已有不少提升性能的配件應市,當中由車身配件,動力提升套餐至底盤強化裝置都有提供。這類配件在接受訂造的整車套餐中全部有齊,而且還會陸續有來,總之改到你手軟為止。套餐分為街道Sports 版及專門針對Gymkhana、Dirt Trial及Rally賽例的競技版共六個組合,套餐由街道入門版的203.4萬到Rally版的335.8萬日圓,平有平玩,貴有貴改。

講咗咁耐,到底新辣椒可以提升到幾多?落足料的話,現階段可上到190ps。咁細架車仔夠玩啦!

P.S. TopGear編輯部剛試完新辣椒仔1.0版,試車報告下期書有得睇喇!

有請Monster Sport總工程師渡邊洋幸詳細解說:

相關文章

最新文章