明年又多一款旅行車 - NEWS - TopGear

ADVERTISEMENT

NEWS

明年又多一款旅行車

Top Gear Team Published: 22 Feb 2018

Volvo剛發布的新一代V60(上一代是2011年推出),同S90和XC60一樣採用SPA底盤,外形設計同不久前推出的V90可謂餅印一樣。引擎有兩款名叫Twin Engine的型號,當然唔係兩副引擎,而係四汽缸turbo加supercharger汽油引擎再加Plug-in hybrid系統,分別係T6(總輸出340匹)和T8(390匹),全是四輪驅動,後輪是由電動摩打(65kW)驅動。有報導指,兩個型號的純電力行程都係45公里,兩部車的0-100km/h加速又係一樣的4.8秒。有沒有single engine型號?當然有,電油版有兩款,就是T5和T6,即2公升四盤turbo和2公升四盤turbo加superchager。香港代理表示,新V60將於明年到港。

相關文章

最新文章