M2 Competition<br/>型咗又惡咗喎 - NEWS - TopGear

ADVERTISEMENT

NEWS

M2 Competition
型咗又惡咗喎

Top Gear Team Published: 18 Apr 2018

話說寶馬終於釋出全新M2 Competition的官方資料,齋睇圖已覺型仔咗,睇埋spec,馬力仲突破400匹。廠方形容今次Competition徹頭徹尾重新演繹標準M2,照咁睇,M2 Competition好有可能係最正的M車喎!

早前跟大家分享過BMW M2 Competition以香港為背景的宣傳照,現在終於有官方新消息。作為Audi TT RS和Porsche 718 Cayman的對手,Competition版M2更像經典BMW 1M coupe雙門跑車,搭載M4的移植過來的M TwinPower turbo引擎,取代M2的3.0公升直六引擎。新車輸出410匹馬力和56kgm峰值扭力,比舊M2分別多出40匹和9kgm,標準配備六速手波(我的最愛!),可選七速DCT雙離合自動波箱,0-100km/h加速最快4.2秒,最高限速249km/h,當然,如果你買了M Driver’s Package,就可以去到274km/h(別問我香港邊度用得着)。其他改動則較為細微,例如新19吋合金軨、新冷卻系統、碳纖維彈弓、新M車側鏡和鬼面罩等,還可選配有更大迫力碟和灰色制動卡鉗的M Sport迫力,另外車內亦配備新設計的儀表板和新M Sport座位連M2徽飾,由內到外、由頭到腳都兇猛咗霸氣咗。介紹返,新M2 Competition將取代舊有M2 Coupe,香港目前意向價為100萬左右。

相關文章

最新文章