鬥快又要慳油?<br/> 好矛盾哦! - NEWS - TopGear

ADVERTISEMENT

NEWS

鬥快又要慳油?
好矛盾哦!

Top Gear Team Published: 23 Jan 2018

賽車鬥快幾時都是大大腳踏油啦,不過只得10升油,但又要在賽車場鬥快講法就不同喇。上年12月本田在主場Twin Ring Motegi賽車場舉行的「Honda Racing Thanks Day 2017」就有場這樣的搞笑賽,由18位來自不同本田車隊的職業車手揸Fit RS跑五個圈,唯一條件就是每部車只得10升汽油。

 

連埋熱身圈加埋出入場約跑30公里,以Fit仔的耗油量慢慢轆,10升油當然無問題,但同時要鬥快就真的幾考車手腳下功夫喇。睇番片段,佢哋又無就住踏喎,平均圈速都有2分30秒左右,以近乎原裝的Fit仔都唔算慢,最終由Super GT車手塚越広大第一個衝線奪冠,而同場名氣最大的F1冠軍車手畢頓(Jenson Button)則是第一個無油被踢出局,跌到一地眼鏡碎。

相關文章

最新文章